Beantwoording
- Status:
- Afgehandeld
- Toelichting status:
- Data-eigenaar:
De klus kost toch wat meer tijd dan we hadden verwacht. Er zit een inconsistentie in de match resultaten die we krijgen, dus we moeten nu achterhalen waar dit probleem vandaan komt. Dus moeten nu de query doorlopen om te kijken of hier een probleem zit of dat er ergens in het bronbestand van de kvk verschuivingen/fouten zitten. We hopen er zo snel mogelijk achter te komen om het bestand op te sturen.
We hebben het probleem gevonden en alles opgelost. Hierdoor werd het koppelen van het 2018 bestand gelijk een stuk makkelijker. Deze bestanden zijn namelijk begin deze week online gezet en kunnen nu dus ook al gedeeld worden met de vraagsteller. In de bijlage vindt je de gekoppelde bestanden.
Je zult zien dan niet elke regel een SBI code heeft gekregen dit kan komen omdat deze niet bekend is bij de kvk of dat in ons bestand het kvk nummer van de leverancier ontbreekt waardoor we geen match hebben kunnen vinden. Mochten er nog vragen zijn naar aanleiding van de bestanden hoor ik het graag.
- Nummer dataverzoek:
- 1913
- Afgehandeld resultaat:
- Data beschikbaar gemaakt
- Aangevraagde datum:
- 13-06-2019
- Bron dataverzoek:
- Ander kanaal
- Gepubliceerd:
- Ja