Dataset

Klanttevredenheidsonderzoek Kardinge, Meting 2008

Permanente linkGekopiëerd
Status http://data.overheid.nl/status/beschikbaar
Data eigenaar http://standaarden.overheid.nl/owms/terms/Groningen_(gemeente) (Gemeente)
Bijgewerkt 28-03-2024
Licentie http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.nl
Thema
  • http://standaarden.overheid.nl/owms/terms/Sport_(thema)
Toegang Publiek
Metadata Download (XML/RDF)

Beschrijving

HanzeConnect heeft in het eerste kwartaal van 2008 een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd onder bezoekers van Sportcentrum Kardinge. Deze meting is een vervolg op de eerste twee metingen in 2002 en 2004. Hoofddoel van dit onderzoek is het in beeld brengen van de klanttevredenheid over een aantal hoofdpunten van de dienstverlening. Hierbij valt te denken aan de sportactiviteiten die in Sportcentrum Kardinge zijn ondergebracht; daarnaast komen ook zaken als bijvoorbeeld de facilitaire dienstverlening (schoonmaak), horeca en publiekszaken (o.a. balie) aan de orde.

Eigenaar

Gegevens van de aanbieder

Contactpunt

Publicatie

Hergebruik

Licentie en voorwaarden

Relaties

Vergelijkbare datasets

Metadata

Versietoelichting

Taalinstellingen

Taal dataset

Taal van de metadata

Identificatie

Primaire identificatie van deze dataset


Downloads

Klanttevredenheidsonderzoek Kardinge, Meting 2008

http://publications.europa.eu/resource/authority/file-type/PDF http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.nl

Auteur: Hanzeconnect, M.B. Brunner; M. Julsing

Opdrachtgever: Gem. Groningen, Onderwijs, Cultuur, Sport en Welzijn