Dataset

Klanttevredenheidsonderzoek Kardinge, Meting 2008

Permanent linkCopied
State http://data.overheid.nl/status/beschikbaar
Data owner http://standaarden.overheid.nl/owms/terms/Groningen_(gemeente) (Gemeente)
Updated 03/28/2024 - 00:00
License http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.nl
Thema
  • http://standaarden.overheid.nl/owms/terms/Sport_(thema)
Publicity level http://publications.europa.eu/resource/authority/access-right/PUBLIC
Metadata Download (XML/RDF)

Description

HanzeConnect heeft in het eerste kwartaal van 2008 een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd onder bezoekers van Sportcentrum Kardinge. Deze meting is een vervolg op de eerste twee metingen in 2002 en 2004. Hoofddoel van dit onderzoek is het in beeld brengen van de klanttevredenheid over een aantal hoofdpunten van de dienstverlening. Hierbij valt te denken aan de sportactiviteiten die in Sportcentrum Kardinge zijn ondergebracht; daarnaast komen ook zaken als bijvoorbeeld de facilitaire dienstverlening (schoonmaak), horeca en publiekszaken (o.a. balie) aan de orde.

Owner

Owner information

Contact point

Publication & catalogues

Reuse

Licence & conditions

Relations

Comparable datasets

Metadata

Version notes

Language settings

Data language

Metadata language

Identifiers

Primary identifier


Downloads

Klanttevredenheidsonderzoek Kardinge, Meting 2008

http://publications.europa.eu/resource/authority/file-type/PDF http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.nl

Auteur: Hanzeconnect, M.B. Brunner; M. Julsing

Opdrachtgever: Gem. Groningen, Onderwijs, Cultuur, Sport en Welzijn