Berichten over uw Buurt
Zoals vergunningen, bouwplannen en lokale regelgeving
Zoals vergunningen, bouwplannen en lokale regelgeving
Adressen en contactpersonen van overheidsorganisaties.
Dataset
Status | Beschikbaar |
---|---|
Data eigenaar | Groningen (Gemeente) |
Bijgewerkt | 27-03-2024 |
Licentie | CC-BY (4.0) |
Thema |
|
Toegang | Publiek |
Metadata | Download (XML/RDF) |
U kunt bij ons een verzoek doen om een specifieke dataset aan te vragen.
Dataverzoek doenIn opdracht van het managementteam van de dienst Sozawe van de gemeente Groningen voert Bureau Onderzoek een serie van onderzoeken uit over de tevredenheid van de klanten van Sozawe. Het eerste onderzoek heeft plaatsgevonden in juni 2003 onder klanten die ‘op traject’ zijn, dat wil zeggen dat zij uitvoering geven aan afspraken die zij met hun consulent hebben gemaakt over onder meer het vinden van een baan, het volgen van een opleiding, het zoeken van hulp bij een hulpverleningsinstelling en/of het opdoen van werkervaring.
Geen feedback gevonden.
U kunt bij ons een verzoek doen om een specifieke dataset aan te vragen.
Dataverzoek doenDe centrale vraagstelling dit deel van het onderzoek is: ‘Hoe oordelen trajectklanten over de dienstverlening van de dienst Sozawe?’
Auteur: W. Hartholt; M. van Teerns
Opdrachtgever: gem. Groningen, Sociale Zaken en Werk
Dit tweede onderzoek heeft plaatsgevonden onder klanten die gebruik maken van hulp bij schulden, dat wil zeggen dat zij op enige manier ondersteuning krijgen van GeldZorg en/of de Groningse Kredietbank (hierna: de Kredietbank) bij het omgaan met hun schulden.
Auteur: W. Hartholt; M. van Teerns
Opdrachtgever: gem. Groningen, Sociale Zaken en Werk
In dit rapport vindt u een beschrijving van een derde onderzoek in de reeks ‘Klant en Kwaliteit SOZAWE’ Hierin staat de dienstverlening in het kader van de Wet Inkomensondersteuning Kunstenaars, kortweg WIK, centraal.
Auteur: W. Hartholt
Opdrachtgever: gem. Groningen, Sociale Zaken en Werk
In een reeks onderzoeken naar de tevredenheid van zijn klanten over de uitvoering van de taken van de dienst SOZAWE van de Gemeente Groningen is een vierde onderzoek gehouden naar de ontvangst van de klanten bij de dienst, zowel fysiek als via de telefoon en via papier.
Auteur: W. Hartholt
Opdrachtgever: gem. Groningen, Sociale Zaken en Werk
Geen feedback gevonden.