Op 31 januari 2011 is het Servicepunt Detailhandel Groningen formeel van start gegaan als een gezamenlijk project van Groningen City Club (GCC), Winkeliersvereniging Paddepoel, Gemeente Groningen, UWV...
Discussies over effecten van reintegratie-instrumenten zijn gecompliceerd, omdat de aard en doelstellingen regelmatig aan veranderingen onderhevig zijn, omdat verschillende instrumenten worden ingezet...
De inzet van dit rapport is om het jaar 2010 de maat te nemen. De dienst SOZAWE van de gemeente Groningen wil namelijk weten hoeveel en welke typen klanten zij heeft in 2010. Het probleem daarbij is d...
De kwaliteit van de dienstverlening is een belangrijk thema bij de uitvoering van de sociale zekerheid. Klantgerichtheid is een wezenlijk onderdeel van de kwaliteit van die dienstverlening.
Ook de waa...
Uit onderzoek van KPN (2002) is gebleken dat de telefonische bereikbaarheid van de dienst SOZAWE verbeterd kon worden.
In februari 2003 is binnen de dienst een callcentre gestart. Op werkdagen kunnen ...
In opdracht van het managementteam van de dienst Sozawe van de gemeente Groningen voert Bureau Onderzoek een serie van onderzoeken uit over de tevredenheid van de klanten van Sozawe. Het eerste onderz...