In het kader van het Grotestedenbeleid (GSB) is behoefte aan objectieve en subjectieve indicatoren voor de bereikbaarheid van grote steden. Als objectieve indicator is gekozen voor de gemiddelde (erva...
Het VMA is een stedelijk verkeersmodel voor de stad Amsterdam, bedoeld voor strategische weg- en OV-studies en kan onder andere gebruikt worden voor geluidsstudies. Lees voor gebruik van de data altij...
Op vele terreinen binnen het vakgebied verkeer en vervoer wordt vooruit gekeken, ver vooruit zelfs. De toekomstbeelden van de gebroeders Das – inmiddels literatuur uit de vorige eeuw – zijn daar een s...
Deze tabel bevat informatie over particuliere huishoudens die in het bezit zijn van bromfietsen, snorfietsen en brommobielen, volgens de stand op 1 januari van het jaar. De gegevens over het aantal vo...
Beschrijving: Deze dataset bevat locaties waar snelheidsdisplays worden geplaatst, waarop langsrijdende automobilisten hun snelheid zien. In totaal beschikt de gemeente Den Haag over 40 snelheidsdisp...
Deze tabel bevat gegevens over het aantal wegvoertuigen op de stand op 1 januari, uitgesplitst naar
voertuigtype (personenauto's, bedrijfsvoertuigen, motorfietsen en bromfietsen) en naar
regionale in...
Data en Eigendom:
Data-eigenaar: Afdeling Delft ParkerenUpdate en beheer: De actualisatie van de kaart wordt uitgevoerd door Delft Parkeren op basis van wijzigingen in parkeerfaciliteiten.
Beschrij...
AANLEIDING PROJECT
De Zuidelijke Ringweg Groningen is een kwetsbare schakel in het landelijke hoofdwegennet, het stedelijke netwerk in de centrale zone van de stad Groningen en in het regionale wegenn...
In het Nationaal Stedelijk Netwerk Groningen-Assen zijn de meeste voorzieningen en de meeste werkplekken geconcentreerd in de stad Groningen. Daar zijn 125.000 arbeidsplaatsen. In de regionale economi...