Berichten over uw Buurt
Zoals vergunningen, bouwplannen en lokale regelgeving
Zoals vergunningen, bouwplannen en lokale regelgeving
Adressen en contactpersonen van overheidsorganisaties.
Op deze pagina vindt u het bestanden met het (eind)oordeel van besturen, scholen en afdelingen. De bestanden gaan over de kwaliteit van het onderwijs op scholen en het financiële beheer bij besturen. ...
Data owner: | Inspectie van het Onderwijs (Rijk) |
---|---|
Updated: | 04/07/2022 - 00:00 |
Theme: |
|
Dataset
Alle wettelijke doelen voor primair, voortgezet en speciaal onderwijs én sets met voorbeeldmatige, richtinggevend uitwerkingen beschikbaar als open data. De curriculum dataset is het vervolg op de OBK...
Data owner: | Stichting Leerplan Ontwikkeling (SLO) (Overig) |
---|---|
Updated: | 04/07/2022 - 00:00 |
Theme: |
|
Dataset
Voorbeeld selectie uit de SLO Curriculum Database
Data owner: | Stichting Leerplan Ontwikkeling (SLO) (Overig) |
---|---|
Updated: | 04/16/2022 - 00:00 |
Theme: |
|
Selectie uit de SLO curriculum database - examenprogramma's
Data owner: | Stichting Leerplan Ontwikkeling (SLO) (Overig) |
---|---|
Updated: | 04/07/2022 - 00:00 |
Theme: |
|
Voorbeeld selectie uit de SLO Curriculum database
Data owner: | Stichting Leerplan Ontwikkeling (SLO) (Overig) |
---|---|
Updated: | 04/07/2022 - 00:00 |
Theme: |
|
Voorbeeld uit de API van de SLO Curriculum database
Data owner: | Stichting Leerplan Ontwikkeling (SLO) (Overig) |
---|---|
Updated: | 04/05/2022 - 00:00 |
Theme: |
|
Een voorbeeld van een selectie uit de database van de SLO Curriculum database op http://data.overheid.nl/dataset/slo-curriculumdatabase
Data owner: | Stichting Leerplan Ontwikkeling (SLO) (Overig) |
---|---|
Updated: | 02/16/2022 - 00:00 |
Theme: |
|
Het totaal aantal leerlingen in het speciaal onderwijs (so) per betalend samenwerkingsverband en samenwerkingsverband waar de leerling woont, uitgesplitst naar bekostigingscategorie. De leerlingen in ...
Data owner: | Dienst Uitvoering Onderwijs (Rijk) |
---|---|
Updated: | 08/30/2020 - 00:00 |
Theme: |
|