Berichten over uw Buurt
Zoals vergunningen, bouwplannen en lokale regelgeving
Zoals vergunningen, bouwplannen en lokale regelgeving
Adressen en contactpersonen van overheidsorganisaties.
Aantal en aandeel nieuwe vroegtijdig schoolverlaters (VSV), totaal, VO en MBO.
Data owner: | Rotterdam (Gemeente) |
---|---|
Updated: | 08/30/2024 - 00:00 |
Theme: |
|
Dataset
Aantal en aandeel nieuwe vroegtijdig schoolverlaters (VSV), totaal, VO en MBO.
Data owner: | Rotterdam (Gemeente) |
---|---|
Updated: | 08/30/2024 - 00:00 |
Theme: |
|
Dataset
Voortijdig schoolverlaters (VSV) zijn jongeren van 12 tot 23 jaar die zonder startkwalificatie het onderwijs verlaten.
Data owner: | Rotterdam (Gemeente) |
---|---|
Updated: | 08/30/2024 - 00:00 |
Theme: |
|
Dataset
Aantal en aandeel nieuwe vroegtijdig schoolverlaters (VSV), totaal, VO en MBO.
Data owner: | Rotterdam (Gemeente) |
---|---|
Updated: | 08/30/2024 - 00:00 |
Theme: |
|
Dataset
Aantal en aandeel nieuwe vroegtijdig schoolverlaters (VSV), totaal, VO en MBO.
Data owner: | Rotterdam (Gemeente) |
---|---|
Updated: | 08/30/2024 - 00:00 |
Theme: |
|
Dataset
Aantal en aandeel nieuwe vroegtijdig schoolverlaters (VSV), totaal, VO en MBO.
Data owner: | Rotterdam (Gemeente) |
---|---|
Updated: | 08/30/2024 - 00:00 |
Theme: |
|
Dataset
Aantal en aandeel nieuwe vroegtijdig schoolverlaters (VSV), totaal, VO en MBO.
Data owner: | Rotterdam (Gemeente) |
---|---|
Updated: | 08/30/2024 - 00:00 |
Theme: |
|
Dataset
Voortijdig schoolverlaters (VSV) zijn jongeren van 12 tot 23 jaar die zonder startkwalificatie het onderwijs verlaten.
Data owner: | Rotterdam (Gemeente) |
---|---|
Updated: | 08/30/2024 - 00:00 |
Theme: |
|
Dataset
Voortijdig schoolverlaters (VSV) zijn jongeren van 12 tot 23 jaar die zonder startkwalificatie het onderwijs verlaten.
Data owner: | Rotterdam (Gemeente) |
---|---|
Updated: | 08/30/2024 - 00:00 |
Theme: |
|
Dataset
Aantal en aandeel nieuwe vroegtijdig schoolverlaters (VSV), totaal, VO en MBO.
Data owner: | Rotterdam (Gemeente) |
---|---|
Updated: | 08/30/2024 - 00:00 |
Theme: |
|