Dataset

Klanttevredenheidsonderzoek Zwembaden 2007

Permanente linkGekopiëerd
Status Beschikbaar
Data eigenaar Groningen (Gemeente)
Bijgewerkt 28-03-2024
Licentie CC-BY (4.0)
Thema
  • Sport
Toegang Publiek
Metadata Download (XML/RDF)

Beschrijving

In de periode februari tot september 2007 heeft HanzeConnect een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd bij de gemeentelijke zwembaden het Helperbad, de Parrel en de Papiermolen. Dit onderzoek is uitgevoerd in navolging van het klanttevredenheidsonderzoek in sportcentrum Kardinge (nulmeting in 2002 en vervolgmeting in 2004).

Het hoofddoel van het onderzoek is het in beeld brengen van de klanttevredenheid van de bezoekers van de zwembaden het Helperbad, de Parrel en de Papiermolen over een aantal hoofdpunten van de dienstverlening. Naast het in beeld brengen van de tevredenheid over de dienstverlening van de zwembaden op zich, heeft het onderzoek tot doel een vergelijking met de drie zwembaden en het zwembad Kardinge te maken.

Eigenaar

Gegevens van de aanbieder

Contactpunt

Publicatie

Hergebruik

Licentie en voorwaarden

Relaties

Vergelijkbare datasets

Metadata

Versietoelichting

Taalinstellingen

Taal dataset

Taal van de metadata

Identificatie

Primaire identificatie van deze dataset


Downloads

Klanttevredenheidsonderzoek Zwembaden 2007

PDF CC-BY (4.0)

Auteur: HanzeConnect

Opdrachtgever: Gemeente Groningen